piątek, 26 września 2014

Od Rin

-Tak właściwie...to..no...-zaczęłam
-Tak właściwie co?-zapytał zdenerwowany Judal
-Briam tu jest-wypaliłam
-Skąd to niby wiesz?!-spytała ze zdziwieniem Rozalia
-Nie ważne..-urwałam-Chodźcie.
Doszliśmy do miejsca z mojego snu.Jednakże nie zastaliśmy tam nic.Zaczęłam szukać.Nic.Postanowiłam zdać się na magię.Ustawiłam się stabilnie na ziemi,przyciągnęłam łokcie do siebie i uderzyłam nogą o grunt.Po okolicy rozeszła się fala dźwiękowa ukazująca wszystko.Szybko znalazłam właz.Lekko go uchyliłam i wślizgnęłam do środka.Zostawiliśmy braci i Davida na czatach.

***

Szliśmy wąskimi korytarzami wśród dziwnego zielonego światła.Nagle tunel się rozszerzył i weszliśmy do głównego korytarza.Skręciłam w znaną mi stronę i znalazłam się przed drzwiami do jaskini.Złapałam za klamkę.Zamknięte.Otworzyłam portal i znalazłam się w środku.W tym samym miejscu jednak brakowało tego chłopaka.Spróbowałam otworzyć portal jednak nie mogłam sprawić żeby zmieścił całego smoka.Zawołałam Rozalię.Razem otworzyłyśmy portal.Zza drzwi usłyszałyśmy odgłosy walki.Judal chyba radził sobie ze strażnikami.Gdy smok zniknął z portalu wskoczyłam z Rozalią.Obok nas pojawił się Judal.Nagle z włazu wyszli następni żołnierze.Briam wzbił się w powietrze.Zaczęliśmy uciekać.Usłyszałam cichy szept jednego z nich.
-I tak już zakończyliśmy projekt...


Rozalia? Judal?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz