sobota, 2 sierpnia 2014

Od Callainy: Siostra?!

Gdy zamykam oczy widzę ją- Dziewczynę z turkusowymi włosami, jedyna rozrywka tutaj, usłyszałam ostatnio, że ktoś z tond uciekł, no może mi się uda... Ale na razie oglądam nawet niezłą scenę, W roli główne:
-Rin- Bogini muzyki uratowana przez całą ósemkę,
-Gakupo!- Świr
-Len- Świr ale... taki ładny Kołak, i wogulę eh! Szkoda że ta niby Moonli jest z nim... zaraz! ona nie jest z nim!
-Moonli- Dziewczyna z turkusowymi włosami.
-Appalosa
-San
-Kaito
-Rozalia
-Jack
Czemu tyle o nich wiem?!  A no widzicie nie wiem dlaczego ale mam jakiś psycho połączenie z Turkusową, i przez to fajne akcje oglądam, a właśnie przy okazji wiem dlaczego nie jestem wilkiem a  jestem kotołakiem to wszystko przez turkusową. Na nic pora ją odnaleźć. Wstałam z mojego łóżka, przesunęłam je, siłą woli i wskoczyłam do tunelu, lepiej sprawdzać cele po uciekinierach....
Szłam tak 5 minut aż w końcu zobaczyłam światło, w końcu wolność! Pora się zmywać!

Gdzieś koło obozowiska Lena i  innych,

Wpadłam na tą turkusową.
-Siostra!?
-O jeśli jestem twoją siostrą to cześć. Co u ciebie!- Gdzieś tak mina Moonli----> O.e
-Aha...
-Dobra siora ja zorientowana z sytuacją gdzie Len?!
-Eee- Nadala stała jak wyryta... Myślałam że to ja tu jestem pzychozą a nie ona...
-Dobra... Mniej więcej wiem w którym kierunku szedł więc idę- I odeszłam zostawiając ją w tyle... Trzeba zrobić dobre wrażenie... No ta sukienka z pyłu księżycowego mojej siostry się nada.
Właśnie idę w stronę Len, W realu jest jeszcze słodszy niż w Tesko XD Ale mniejsza z tym, Zpojżał si w moją stronę, Telekineza się przydaje, poruszyłam drzewko wiśniowe i z gałęzi posypały się piękne różowe płatki.

Len?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz