czwartek, 24 lipca 2014

Od David'a

Schowałem się za tą panią.Co ten pan chce zrobić ? Chyba nie chce mnie zabić.Łzy zaczęły mi lecieć.
-NIE ZABIJAJ MNIE !!!!-krzyknąłem-proszę pani ten zły pan chce mnie zabić-powiedziałem.Łzy mi leciały,smarki mi leciały.
-Nie chce cię zabić.Prawda ?-powiedziała białowłosa pani.
-A chcę-powiedział pan-nienawidzę dzieci,a że jesteś jeszcze wilkiem....
-Nie strasz go to jeszcze dziecko-przerwała pani
On chce mnie zabić.Zaraz umrę.Wziąłem wdech i wyszedłem z kryjówki.Stanąłem przed o wiele większym panem.
- Chciałb-bym p-powiedzieć-ć j-je-d-dno-powiedziałem przez łzy.Padłem na kolana i zacząłem łkać-NIE ZABIJAJ MNIE PROSZĘ !!!!!!-krzyknąłem
-A co z-zamierzacie ze mną zrobić ?-spytałem.Ręce drżały mi jak nigdy.W końcu jestem tu sam jakiś pan chciał mnie zabić.
Pani złapała mnie za głowę.
-Na pewno cię nie zabije-powiedziała-a jak w ogóle się nazywasz ?-spytała
-D-david-odpowiedziałem.
-Chibi-powiedział pan-jesteś kolejną osobą której nienawidzę.Na razie cię nie zabije
Uff.... a jednak zadziałało.Ale dalej się boje w ogóle kim oni są
-N-naprawdę ?-spytałem-a-a jak w-wy się nazywacie ?
-Ja nazywam się Rozalia,a ten to Len.-powiedziała



Sorry że tak krótko ale, ja muszę się przyzwyczaić do postaci xD Rozalia dokończysz ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz