poniedziałek, 21 lipca 2014

Profil Kaito

User Image
Imię: Kaito
Nazwisko: Night
Płeć: samiec
Rasa: Inny
Wiek: 15 lat
Cechy charakteru: Spokojny, uprzejmy, cichy jednak nie nieśmiały. Zachowuje się nad wyraz wyrafinowanie i dojrzale.Mimo, iż tego nie widać jest bardzo wrażliwy. Nie przepada za dużym towarzystwem.Opiekuńczy i sympatyczny. Potrafi być jednak surowy.
Opis wyglądu: Kaito ma niebieskie >granatowe < włosy.Jasną karnacje i niebieskie paznokcie. Nosi płaszcz,czasem ściąga go do walki.
Rodzina: parę minut starsza siostra Rozalia
Partner: Szukam
Społeczeństwo :
Pozycja  
Historia: Razem z siostrą mieszkaliśmy w zamku. Była przyszłą królową naszej rasy. Kiedy mieliśmy po 10 lat, moja siostra trenowała tworzenie portali. Stworzyła dwa, przeszedłem przez pierwszy, a ona przez drugi. Drugi jej nie wyszedł i pojawiła się w powietrzu. Kiedy była blisko ziemi złapał ją jakiś chłopak z wioski obok. Widziałem wszystko. Trochę rozmawiała z tym chłopakiem, a potem wróciliśmy do świata zero. Po jego poznaniu często chodziła do świata zero dwa. Po trzech latach, bogowie zaczęli coś podejrzewać i wysłali mnie do świata ludzi. To co wtedy zobaczyłem... On... On... pocałował moją siostrę! To był jedno znaczny dowód na to, że się w sobie zakochali. Kiedy o tym doniosłem bogowie byli oburzeni. Jack miał zginąć, a Rozalia o nim zapomnieć. Osobiście widziałem jego śmierć. Nie długo po tym incydencie księżniczka uciekła do świata ludzi. Po dwóch latach odnalazłem ją.
Znaki:
Umiejętności:
szybkość  3         siła 5
zręczność    2      wytrzymałość 2
spryt   2              głos 2
Charakterystyczne cechy: Zawsze nosi błękitny szalik zakrywający tatuaż na szyi.Często ma przy sobie czarną słuchawkę.
Przedmioty:
Inne: W walce używa dwóch mieczy lub czegoś w rodzaju ,,światła".Potrafi je formować i nadawać mu różne właściwości.
Właściciel: wilczyca2678







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz