poniedziałek, 21 lipca 2014

Profil Kotołaczki Rin!


Imię: Rin

Nazwisko: Kagamine

Płeć: Samica

Rasa: Kotołak,Bogini

Wiek: 13-14 - Jest troszkę ,,starsza" od Len'a

Cechy charakteru: Bardzo nieśmiała i całkowicie (powiedzmy) niewinna.Jednakże potrafi być surowa i bezwzględna.Lubi żartować i śmiać się.W przeciwieństwie do innych Kotołaków nie boi się wody.Jak każdy z jej rasy jest leniwa ale w bardzo małym stopniu.Nie potrafi patrzeć na krzywdę innych dlatego najczęściej usypia wrogów,a nie zabija.

Opis wyglądu: Dość niska. Szczupła sylwetka. Błękitne oczy oraz blond włosy ,grzywka spięta 4 spinkami . Białe uszy oraz ogon. Często nosi ,,mundurek" lub białą lekko bufiastą sukienkę bez ramiączek.Sama mówi o sobie że jest zasadniczo krucha.

Rodzina: Brat bliźniak - Len

Społeczeństwo: Bóstwa

Pozycja: Bogini Muzyki

Historia: Żyłam razem z Len'em w wiosce dla ludzi. TYLKO dla ludzi. Jednak nasza matka była pół-boginią, pół-kotołaczką, a ojciec człowiekiem, do tego strażnikiem wioski. Mimo tego ją pokochał i tak dalej. Urodziliśmy się ja i Len. Na początku wyglądaliśmy jak normalne dzieci i wszystko było dobrze. Jednak gdy mieliśmy około 5 lat zaczęły się pojawiać u nas uszy i inne takie rzeczy. Jak się okazało Len był kotołakiem, a ja tak jak matka pół-kotołakiem, pół-boginią. Wtedy do naszego domu wparowali strażnicy.Uciekliśmy. Rodziców prawdopodobnie zabito. Cóż nie ważne. Ja i Len żyliśmy sami w lesie chyba jakiś rok. Potem jednak mnie porwano.Okazało się że bogowie nie mogą mieć dzieci do tego ja sama stałam się Boginią więc na wszelki przypadek zostałam zamknięta w pieczarze pilnowanej przez potężnego smoka.Jednakże okazało się że smok sam w sobie nie był zły i nie chciał mi nic zrobić.To przez strażniczkę która przejmowała nad nim czasem kontrolę sprawiała że stawałam się coraz słabsza.Sama była bardzo bezbronna dlatego chowała się w jaskini u zbocza góry.Jej jedyną bronią było magiczne lustro i strach.Za pomocą zwierciadła tworzyła odbicia lustrzane przeciwników które za nią walczyły.Niestety była nie pokonana.Aż do dnia kiedy mój brat i jego towarzysze wtargnęli do jaskini i znaleźli mnie.Resztę historii opowiem później...

Znaki: Znak Głosu + 50

Umiejętności:

szybkość  6   siła 5
zręczność  4  wytrzymałość 2
spryt  5         głos 150

Charakterystyczne cechy: Zawsze nosi naszyjnik z kluczem wiolinowym.

Przedmioty: Brak

Inne:Uwielbia śpiewać i tańczyć.Czasem w samoobronie (rzadko ataku) wytwarza Magiczne Pulsacje jest to zbiór melodii ,,na każdą okazję".
Synchronicity III - Stamp by Haru-Kichi
Magiczne Pulsacje użyte do odpędzenia tworów lustra.

Właściciel: ViGames

Jako Człowiek

Forma Pośrednia
Forma Kotołaka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz